HOTEL OVIT ÜZLETSZABÁLYZATA

I. fejezet superior Ovit szolgáltatási leírása

A Hotel***superior Ovit (8360 Keszthely, Alsópáhoki út) tulajdonosa és üzemeltetője a Fővárosi Bíróság által, Cg. 01-10-041829 cégjegyzék számon bejegyzett MVM OVIT Országos Villamostávvezeték Zártkörűen Működő Részvénytársaság (MVM OVIT Zrt.)

A társaság székhelye: 1158 Budapest, Rákospalotai   Körvasút sor 105.

A Hotel***+  Ovit elérhetősége:

Telefon: +36 83 515 130
Mobil: +36 20 509 8293
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A társaság a hotelt kijelölt vezetőn keresztül működteti, eleget téve a jogszabályi előírásoknak, HACCP élelmiszerbiztonsági rendszer fenntartásával.

A szálloda az alábbi szolgáltatási lehetőségekkel rendelkezik:

Szállodai szállásszolgáltatás:

  • az étteremben elfogyasztható svédasztalos reggelivel,
  • tágas belső terekkel, pihenésre, szórakozásra alkalmas berendezések, eszközök igénybevételével (WiFi, szauna, szolárium, infrakabin, biliárd, asztalitenisz, csocsóasztal, kardio gépek),
  • zárt, három és fél hektáros ligetes, sétálásra, pihenésre alkalmas park, nyári hónapokban üzemelő úszómedencével és pezsgőfürdővel, kávézó terasszal, gyermek játszótérrel, pétanque pályával, kijelölt gépkocsi parkolóval

Étel-, italszolgáltatás:

  • étkezés étteremben menüs rendszerben, a’la carte, svédasztalos vagy külön megállapodás szerint
  • a szobákban minibár
  • drinkbár
  • szobaszervíz

Gyógykezelések:

  • mozgásszervi szakorvosi rendelés,
  • iszapkezelés,
  • elektroterápia,
  • gyógytorna,
  • gyógymasszázs,
  • víz alatti masszázs

Rendezvényszervezések:

  • tréningek,
  • konferenciák,
  • társasági összejövetelek

Kerékpárkölcsönzés

II. fejezet: Az Üzletszabályzat

2.1 Célja, feladata

A Hotel***+ Ovit (továbbiakban: szolgáltató) az Üzletszabályzatot az általa megkötött szerződések és a vonatkozó hatályos jogszabályoknak megfelelően azért adta ki, hogy abban részletesen szabályozza a szolgáltató tevékenységének igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a szolgáltató és a vendég jogait és kötelességeit, és az egyéb szolgáltatással összefüggő körülményeket.

2.2 A fejezet hatálya

Az üzletszabályzat előírásait kell alkalmazni a szolgáltató és a szolgáltatást igénybevevők között létrejött szerződések megkötésére, azok teljesítésére, a hotel tevékenységével összefüggő minden szerződéses jogviszonnyal kapcsolatban.

Az Üzletszabályzatot a szálloda vezetője hagyja jóvá, és a jóváhagyást követően visszavonásig érvényes vagy ameddig a társaság a szolgáltatás nyújtására jogosult.

2.3 Közzététel

A szolgáltató köteles a vendéggel kötendő szerződéses jogviszony létrejötte előtt lehetőséget biztosítani, hogy a mindenkor érvényes üzletszabályzatát megismerje. A vendég a szerződés aláírásával, illetve a szoba elfoglalása előtt a szabályosan kitöltött bejelentőlap aláírásával a szolgáltató Üzletszabályzatát elfogadja, a reá vonatkozó jogokat és kötelezettségeket tudomásul veszi.

III. fejezet: A szolgáltatás tárgya

3.1 A Hotel***+ Ovit szolgáltatásainak tárgyi feltételei:

  • földszinten 10 db, egyenként 38,5 m2 alapterületű, emeleten 10 db, egyenként 32,6 m2-es, telefonnal, televízióval, hűtőszekrénnyel, mikrohullámú sütővel bővíthető fekhelyekkel felszerelt szoba,
  • 7 db, egyenként 54,5 m2 alapterületű, telefonnal, televízióval, hűtőszekrénnyel, mikrohullámú sütővel, bővíthető fekhelyekkel felszerelt apartman
  • hideg, meleg ételek és sütemények előállítására alkalmas konyha,
  • 68 férőhelyes étterem,
  • drinkbár,
  • álló kabinos szolárium,
  • 4 személyes szauna,
  • biliárd és asztalitenisz terem
  • infrakabin
  • nyári hónapokban üzemelő úszómedence és pezsgőfürdő

3.2 A gyógyászati terület tárgyi feltételei:

  • felszerelt orvosi rendelő,
  • tornaterem,
  • masszírozó helyiség,
  • iszappakoló helyiség,
  • tangentor helyiség, két kezelőkáddal,
  • elektromos kezelő fülkék.

3.3 A vendégek biztonságát és kényelmét szolgáló egyéb tárgyi feltételek:

  • wifi
  • biztonságos érték megőrzés (központi széf),
  • mikrobusz a vendégek helyi és helyközi szállítására,
  • a szálloda épületen belüli megfelelő hőmérsékletét évszaktól függően központi fűtés, illetve egyedileg felszerelt légkondicionáló berendezések biztosítják.

3.4 A szolgáltatás minősége

  • A szolgáltató a mindenkori hatályos jogszabályokban leírt követelményeknek megfelelő minőségű szolgáltatást nyújt a tőle elvárható módon, a rendelkezésére álló és biztosítható műszaki feltételek mellett.
  • A szálloda vezetése saját területén folyamatosan figyelemmel követi a hatályos rendelkezéseket, szabályozásokat, azokat érvényesíti és betartja a szolgáltatási tevékenységben.
  • A hotel szakszemélyzete rendelkezik a feladat ellátásához szükséges képesítésekkel, a vendégfogadáshoz szükséges ismeretek napra készen tartásához rendszeres továbbképzésen vesznek részt.
  • A munkavégzéssel kapcsolatos munkavállalói felelősség és hatáskör a munkaköri leírásokban rögzítettek.

  • A társaság rendelkezik a meghirdetett szolgáltatási tevékenységek teljesítéséhez szükséges dokumentációs, bizonylati albummal.
  • A társaság rendelkezik jóváhagyott és érvényes:
    Üzletszabályzattal
    Szervezeti és Működési Szabályzattal
    Munkavédelmi Szabályzattal
    Tűzvédelmi Szabályzattal

3.5 A szolgáltató kötelezettsége szolgáltatás nyújtása a vendég által választott - az I. fejezetben megjelölt - szolgáltatásokra vonatkozóan.

3.6 A szolgáltatás területi hatálya

A Hotel Ovit szolgáltatásait a szálloda területén biztosítja.

3.7 A szerződéses jogviszony létrejötte

Szolgáltató a megbízó ajánlatkérésére, vagy hirdetés útján ajánlatot készít. A szerződés akkor jön létre, ha a megbízó a kapott ajánlat alapján írásban vagy elektronikus úton a szolgáltatást megrendeli a szolgáltató pedig azt visszaigazolja.

A szolgáltató a szerződés megkötésének időpontjától kezdődően vállalja a szolgáltatás biztosítását pontosan a visszaigazolásban foglaltaknak megfelelően.

A szerződésnek legalább a következőket kell tartalmazni:

  • A szolgáltatás tárgya.
  • A szolgáltatás időpontja.
  • Fizetési feltételek, ár.
  • Lemondási, módosítási feltételek.

3.8 A szerződés módosítása

A szerződések kizárólag a két fél közös akaratnyilvánításával írásban módosíthatók.

IV.  fejezet: A szolgáltató jogai és kötelezettségei

4.1 A szolgáltató kötelezettsége és felelőssége

A szolgáltató felelős, hogy az elfogadott megrendeléssel vállalt szolgáltatásokat a szerződésben meghatározott időpontban és minőségben a vendég részére biztosítja a szerződésben meghatározott feltételek és árak mellett. A szolgáltató a szolgáltatás teljesítése során és a szolgáltatás megfelelő minőségének biztosítása érdekében minden tőle elvárható intézkedést megtesz annak érdekében, hogy tevékenységét úgy fejtse ki, ahogy az az adott helyzetben a szolgáltatótól elvárható. A szolgáltató a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges épületeket, berendezéseket, gépeket, eszközöket folyamatosan ellenőrzi, karbantartja, a szakszemélyzetet állandóan képzi.

A szolgáltató a vendég által megrendelt és a helyszínen a szakorvos által előírt és igénybevett gyógykezelések szakszerű biztosításáért vállal felelősséget.

A szolgáltató nem felel olyan vétlen módon bekövetkezett vagyoni és nem vagyoni károkért, amelyek a szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, esemény folytán következnek be (pl. természeti csapás, háborús cselekmények, szabotázs, lázadás, robbantásos merénylet, hatósági intézkedések, munka beszüntetések). A szolgáltató nem tehető felelőssé olyan károkért sem amelyek a vendég érdekkörében, vagy az üzletszabályzatban foglalt feltételek vendég általi be nem tartásának eredményeként következik be.

A szolgáltató nem felel a vendégek közötti estleges nézeteltérésekért, de megteszi a szükséges intézkedéseket a rend fenntartására.

A szolgáltató nem felel a bekövetkezett károkért, amelyek a szolgáltató eszközeinek, berendezéseinek nem rendeltetésszerű használatából adódóan szenved el a vendég. A szolgáltató felelőssége a vendég azon dolgaiban bekövetkezett károkért áll fenn, amelyeket a vendég a szállodában kijelölt, illetve általában erre rendelt helyen vagy a szobájában helyezett el, vagy amelyeket a szálloda alkalmazottjának adott át megőrzés céljából. Az értékpapírokért, készpénzért és egyéb értéktárgyakért a szálloda felelőssége akkor áll fenn, ha a szálloda a dolgot megőrzésre átvette, vagy a megőrzésre átvételt megtagadta.

A szolgáltató a vendég akár gondatlan, akár szándékos magatartása által okozott kárért kártérítési igényt érvényesíthet a kártérítés általános szabályai szerint. Ha a vendég jogellenes magatartását, szerződésellenes cselekedetét a felhívás, figyelmeztetés ellenére sem szünteti meg a szolgáltató a szerződést azonnali hatállyal felbonthatja, és az okozott kárt megtéríttetheti. A kárért való felelősség akkor áll fenn, ha a kár és a jogellenes magatartás között okozati összefüggés van. Amennyiben a kárt olyan személy okozta akit felelőssé tenni nem lehet, a kárt a törvényes gondnok, vagy képviselő téríti meg a szálloda részére.

Ha a bekövetkezett kárért senki sem felelős, kártérítésre nem lehet senkit kötelezni, úgy a bekövetkezett kárt az viseli, aki elszenvedi.

4.2 Tájékoztatás

Szolgáltató indokolt műszaki okokból, felújításból, karbantartásból kifolyólag, kártérítési kötelezettség nélkül, jogosult az előzetesen megrendelt szolgáltatásokat (szállás, egyéb szolgáltatás) megváltoztatni. Erről a vendéget a megrendelt szolgáltatást megelőzően legalább 30 nappal a szolgáltató tájékoztatja az ezzel kapcsolatos tudnivalók egyidejű közlése mellett. Olyan előre nem tervezett munkákról, amelyek a szolgáltatásokat már igénybevevő vendég pihenését zavarhatja a szolgáltató köteles a vendéget a recepción keresztül tájékoztatni.

4.3 Vendégszolgálat

A Hotel Ovit a szolgáltatásaival kapcsolatos teljes körű tájékoztatást, szóbeli és írásos információt a naponta 24 órában működő recepción keresztül biztosítja a hotel vendégei számára. A szállodai tájékoztató minden szobában, apartmanban elérhető.

4.4 Fogyasztói érdekvédelem

A szolgáltató a vonatkozó és mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezésekkel egyezően biztosítja vendégei érdekeinek a lehető legteljesebb védelmét.

Szolgáltatási tevékenysége felett a következő szervek gyakorolnak felügyeleti jogokat:

  • Keszthelyi Polgármesteri Hivatal Jegyzője
  • Zala megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

4.5 Információ- és adatvédelem

Szolgáltató a szerződéses jogviszonyban álló vendégeinek adatait az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltak szerint bizalmasan kezeli, harmadik fél részére nem szolgáltatja ki, amíg a szerződésben meghatározott feltételek maradéktalanul teljesülnek.

Az arra illetékes hatóságok írásos felszólítására a szolgáltató vendégeiről információt adhat jogkövetkezmények nélkül.

A vendég a szállodai bejelentő aláírásával hozzájárulását adja, hogy adatait a szolgáltató piackutatás, statisztikai adatok számításához valamint direkt marketing célból felhasználhatja.

 V. fejezet: A vendégek jogai és kötelezettségei

5.1 A szállodai szolgáltatás igénybevétele

A vendég a szállodai szobát a szerződés időtartalma alatt annak mindenben megfelelően és rendeltetésszerűen használhatja. A vendégek a szállodai szobát, eltérő megállapodás híján, az érkezés napján 14.00 órától foglalhatja el, elutazás napján pedig azt 11.00 óráig el kell hagyni. Korai érkezés/késői távozás a foglaltság függvényében térítés ellenében lehetséges.

A kitöltött bejelentőlap aláírásával a vendég a Hotel Ovit üzletszabályzatát elfogadja és betartására kötelezettséget vállal.

A szálláshely-szolgáltatást igénybe vevő az azonosításra alkalmas okmányt a szálloda recepcióján az adatok rögzítése céljából bemutatja. Az okmány bemutatásának hiányában a szálloda a szálláshely-szolgáltatást megtagadja.

A bejelentkezéskor kapott szobakulcs és szobakártya a vendéget a kijelölt szoba, a választott étkezések, a gépkocsi parkoló, a szálloda közös helyiségeinek rendeltetés szerinti használatára jogosítja.

A vendégek a szállodai szobákban látogatókat csak a recepció előzetes tudomásával és hozzájárulásával fogadhatnak.

A vendég felelőssége, hogy csak olyan helyszíni gyógykezelésben részesüljön, amelyet esetleg más meglévő szervi elváltozása még lehetővé tesz. Mindezekről a hotel szakorvosát leletekkel alátámasztva köteles tájékoztatni.

A szolgáltató által működtetetett szoláriumot, szaunát, infrakabin, úszómedencét valamint pezsgőfürdőt a használati útmutató tüzetes áttanulmányozása mellett minden vendég saját felelősségére veheti igénybe. A nem rendeltetés szerinti használatból bekövetkező károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal.

5.2 A szolgáltatás díja és annak megfizetése

A vendég a szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokért a szerződésben, árlistában meghatározott díjat köteles fizetni. A szállodai számlát bemutatáskor a vendégnek ki kell egyenlíteni. A fizetési feltételek a következők:

- Közvetítők esetében a fizetési feltételeket egyedi szerződések szabályozzák.

- Egyéni vendégek legkésőbb az elutazással egy időben a szállás- és egyéb szolgáltatási költséget kötelesek a helyszínen kifizetni, melyről a szolgáltató számlát állít ki.

VI. fejezet: A szolgáltatás felfüggesztése és megszüntetése

Amennyiben a vendég a szolgáltatást nem szerződésszerűen veszi igénybe, különösen szakszerűtlen használat, illetéktelen beavatkozás esetében a szolgáltató jogosult a szolgáltatás felfüggesztésére, vagy megszüntetésére, a felmerült költségek vendég által történő megfizetése mellett. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a szolgáltatást felfüggessze, vagy megszüntesse, amennyiben a vendég fizetésképtelenné vált.

VII. fejezet: Panaszkezelés, számlareklamáció

Ha a vendégnek a szolgáltatásokkal kapcsolatban kifogása van azt kizárólag a helyszínen teheti meg. A szolgáltató a kifogásokat köteles megvizsgálni és azokat lehetőség szerint orvosolni.

A szolgáltatások teljesítéséért készpénzben megfizetett díjak után reklamációt a szolgáltató nem fogad el. Átutalásos számlarendezés esetében a szolgáltató a számla kézhezvételtől számított 24 órán belül fogad el reklamációt, ellenkező esetben a számla elfogadottnak tekintendő.

VIII. fejezet: Jogviták, vegyes rendelkezések

8.1 A szolgáltató és a vendég arra törekszik, hogy kapcsolatuk keretében az együttműködésből adódó esetleges jogvitákat peres út igénybevétele nélkül rendezzék.

8.2 A szolgáltató és a vendég között felmerülő jogviták peres úton történő rendezésére felek alávetik magukat a Budapesti IV. és XV. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességének.

8.3 Ha a kötelezettségnek bármelyik fél nem tesz eleget, akár a Hotel Ovit, akár a vendég, a szerződésszegéséért felelősséggel tartozik, a szerződést megszegő fél köteles a másik félnek a szerződéskötésből eredő kárát megtéríteni.

8.4 A szolgáltató köteles az üzletszabályzat, valamint a szolgáltatás feltételeiben történő valamennyi változásról tájékoztatni a vendéget. Amennyiben a vendég a tájékoztatást követően a szolgáltatást továbbra is igénybe veszi, ez a megváltozott feltételek tudomásul vételét jelenti.

8.5 A jelen feltételek elválaszthatatlan mellékletét képezi a szolgáltató mindenkor hatályos árjegyzéke. Az árjegyzék sorolja fel a vendég által igénybe vehető egyéb szolgáltatásokat is.

8.6 A szolgáltató és a vendég között létrejött szerződésekben nem szabályozott kérdésekre a jelen üzletszabályzat általános szerződési feltételei, a Magyarországon mindenkor hatályos jogszabályok és hatósági előírások az irányadók.

 

Keszthely, 2022.                                                                                                                   Hotel Ovit szállodavezető